Bulunduğumuz yere hastane çok uzak. Bebeğin yüksek alerjili ne dokunduysa bir haftadır kabarıyordu bugün kanlı kak kaşıntı hırıltılı solunum ve şuanda her yeri kızarık. Anaflaksiden korkuyorum yıllar sonra oldu bu yavrum. Elinde olan Allah için bir tane de olsa verebilir mi eczaneleri aradım depoda yok dedi. Şu saat oldu uyumuyorum sabaha kadar bekleyeceğim bu durumda ne yapıyorsunuz anneler anaflaksi geçirmiş anneler tecrübeleriniz benim için altın değerinde bir yardımcı olun . Lütfen