Kizimmmmm3434 valla yukarıda bi arkadaş yorum yapmış bebeğe göre değişir diye gerçekten doğru benim bebeğim de gaz yaptı yoksa iyi bir mama olduğunu söylüyor doktorlar herkes onu öneriyor isterseniz bir deneyin şükür kilo artışı falan iyi benim kızın ama günde sadece emzirdikten sonra 2 defa mama veriyorum oda 1 ölçek yada bazen 2 ölçek