Ben de Ceren Dinler Yaraşır isimli doktora gittim, kendisinden çok memnun kaldım, kısa sürede teşhise yönelik tahlillerimizi yazdı ve verdiği ilaçlar kızıma çok iyi geldi, kısa sürede toparlandı. Allah ondan razı olsun. Artık bir sıkıntımız olduğunda ona gideriz. Burasının bir Devlet Hastanesi olduğunu ve hastalara ayrılan sürenin kısıtlı olduğunu bilerek değerlendirmek gerekir. Sonuçta 5 dk içinde teşhis ve tedavi bekliyoruz. Özel muayenehane değil ki yarım saat bizi dinlesin, bize anlatsın.