Benimde bu ay adetimden 4 gün önce oldu kahve rengi geldi başta sonra en fazla 2 3 yemek kaşığı kadar kırmızı pembe kanama oldu bitti toplam 2 gün sürdü diye bilirim bir ped dolmadı bile ama neydi bilmiyorum 2 defa test yaptım negatif çıktı olsa çıkardı heralde bende hep bir ? İşareti negatif olmasına rağmen hala ikna olmuş değilim