Hem emzir hem sağ cnm. Boşver kimseyi dr böyle dedi de. Kimseyi dinlemek zorunda değilsinki. Bebeğinin sağlığı önemli olan. Önce emzirdim sonra sağıp 30 cc süt içirdim bebeğime anca böyle kurtulduk sarılıktan ztn 2 hafta içinde bitiyor. Mamadan daha iyi sağman, Hem de sütün artıyor