Merveakgll Doktora gidemiyorum randevu yok, 2 senedir var akıntı yeşil ve sarı gidemedim hastaneye ilaç vs bi öneriniz var mi yardımcı olurmusunuz 🙏
ilkgozagrimm Merveakgll 2 yıldır hiç mi randevu yok bence ihmal etmeyin baya zaman olmuş bi gidin en iyisini doktor bilir
Ah_neredeee_vah_neredeee Merveakgll İhmal edilecek şeyler değil bunlar bence kısa süre içinde 182 i ara kendi ilindeki hastaneden randevu oluştur
mom073 Merveakgll mantar enfeksiyonu olabilir canım tabi en iyi doktor bilir. Eğer doktora gidemiyorsan bi eczacıya anlat durumunu bi ilac fitil falan önerebilir geçmiş olsun
Merveakgll ilkgozagrimm gidemedim özel durumlarımız vardı aile ici sorunlar yani bilirsiniz 😕 şu 1 aydır da şehir hastanesinde randevu almaya çalışıyorum ama hiç yok malesef ki
Aysetugra Doğumdan sonra bende de oldu Yeşil akıntı doktorum enfeksiyon kapmışsın dedi. Fitil verdi alana kadar soğan sarımsak vs yedim bir baktım geçmiş. Sizin de enfeksiyon olabilir