Adakusum_ Merhaba anneler 🌸 bebeğim 6 aylık, ek gıdaya başladık. Önerebiliceğiniz organik bebek bisküvisi var mı? İçeriğinde süt ve süt ürünü olmayanları tercih edin diyorlar. Sizin kullanıpta memnun kaldığınız hangisidir?
Bal-Kaymak Adakusum_ 1 yaşına kadar aşçı anneden aldım. Sanırım süt alerjik için ayrıca paketide var . Ben normal olandan almıştım Taze üretim vakumlu geliyor. Katkısız. Tadı da çok güzel
egeninanns Adakusum_ tabi 1 çay bardağı buğday unu 1 çay bardağı pirinç unu ( keçiboynuzu unu da olur ) 2 3 kaşık irmik çeyrek bardak su (1 yaş üzeri süt de olur) 2 kaşık pekmez 50 60 gram tereyağı hepsini karıştırıp yumuşak bi hamur elde ediyoruz şekil verip bekletmeden 180 derecede altı kızarana kadar pişiriyorum . Ben tam sertleşmeden alıyorum . Buğday unu genelde sert oluyor . Hazırlar gibi yumuşak bi kıvam tutturmak zor maalesef
bikerem Adakusum_ Hwrzaman bu tarifi yaparim,yalniz sut yerine bir kasik yogurt koyuyorum,keciboynuzu pekmezi,uzum pekmezi ve hurma pekmezi kullaniyorum. Sert olursa ilk etapta ronodan gecirip toz halde kullanabilirsiniz,
bikerem Adakusum_ afiyet sifa olsun,bu arada tam buğday unu yerine ben bazen ufak bi karisim yaparim. Yulaf unu,bugday unu,keciboynuzu unu,tam bugday unu karistiririm bi kavanoza ondan kullanirim
Adakusum_ Nilaraa ay haklısın vallahi. Herşeyini evde yapıyoken bisküvi neden hazır diye sorgulattın bana asko
nurelem Adakusum_ sebze meyve dışında hiç bir ürünğn organik olacağını düşünmüyorum hepsi katkı maddeli…