Arzu3535 Kızlar 2 kutu vardı biri bende aynı diye açtım içtim tarihi geçmiş 1 sene olmuş birşey olur mu acaba çok korktum şuan
Mutlu_bebek19 Arzu3535 inşallah bişey olmaz şu var sadece onun etkisi kalmamıştır zamanı geçtiği için
gulshen Arzu3535 bir yerde okumuştum tarihi geçen ilaçlar sıkıntı yaratmıyor tek problemi işe yaramaması imiş
Mutlu_bebek19 Arzu3535 hım tableti genelde şuruplarda var ordan biliyorum merak etmeyin inşallah bişey olmaz