Aselduru88 2 gecedir 39 derece 40 derece ateşle yandı 1 yaşındaki kızım boğazları şişmiş antibiyotik içiyoruz dün gece sabaha karşı 4 de atesi indi bidaha da çıkmadı şuan atesi yok uyusammi beklesem mi 50 saattir uykusuzum kafam klkmiyo
Balkuzucuklarinannesi Aselduru88 biraz uyu istersen cnm güçsüz düşersin hepten zaten istemsizce kalkicaksin kontrol ediceksin ben öyle oluyorum
jap Aselduru88 uyuyun. Şurup verdiyseniz 1 saat sonraya alarm kurup kalkıp ölçün tekrar. Ateşi düştüyse 3 4 saat sonraya kurun alarmı
Selimustafa Aselduru88 canım uyu zaten bebekler çok ateşli iken uyumaz uyanır hemen huysuzlanir anlarsın ateş cikarsa
Pinkbery Aselduru88 uyu canım O ateslwnince uyanır zaten merak etme Gecmis olsun. Yada satini falan kur Daha rahat kalkarsın
Sarikuzumalp Aselduru88 uyuyun sizde insansınız sonuçta babasına devredin ateş görevini eğer evdeyse veya saat başı alarm kurup bakın ben öyle yapıyorum. Hem dinlenmiş oluyorum hemde aklım kalmıyor.