Yigitalpinannesi16 ben 1 gün suni sancı aldım doğumum yatış yapıldıktan bir gün sonra oldu annem ve eşim yanımdaydı sancı gecesi 11de eşimi eve gönderdim işten geldi yorgun diye sabaha karşı geldi. doğum yaptığım gün gece 12de tekrar eşimi eve gönderdim annem kaldı. Doğumunda eşim yanımdaydı annem dışarda bekledi.Hastane odada aynı anda iki kişiyi istemediği için gitti, aynı anda denk geldiklerinde biri hep dışarda bekledi.