Hic bisey olmaz.benim oglumda 5 ay 15 gunlukken mamasi bitmisti.mamalari internetten 3 lü kutu seklinde aliyorum.1 ay gidiyor.1 numara alsam 2 numara kullanamsi gereken dönemde hala 1 i kullaniyor olacakti. 2 no siparis verdim ve kullandim hic bi sikinti olmadi