Herkese hayırlı akşamlar eczacımın verdiği bilgiyi burayada yazma gereksinimi duydum… kızım 1 yaşında ve balık yağı başlamak istedi doktorumuz, bende internettem baktım yaı fiyatına nerdeyse eczaneyle. Eczaneye gittim nedem internette böyle sizde böyle diye. Ocean marka alıcaktım bu arada. Kadın dediki ocean kesinlikle internetten satış yapmıyor satılan ürünler son kullanması yakın veya geçen ürünleri piyasadan toplayıp satıyorlar. Eczacımada güvenirim bu arada. Bende içim rahat olsun 3 kuruş fazka olsun dedim ve oradan aldım. Sizlerde çok çok dikkat edin zaten trendyolda yorumlara baktım ya tarihi yakın ya geçmiş filan yazıyodu. Allah korusun kaş yaparken göz çıkarmayalım 🤲🤲🤲