Tosbiktos Merhaba anneler kızım yaşını 8 gün geçti..ek gıda yiyor ama muhallebi tarzı da vermek istiyorum inek sütü ne zaman kullanmaya başladınız bebislerinize.. mesela başlarsam Ankara Atatürk orman çiftliği şişe sütü var onu kullanacagim