Merhaba oğlum 16 aylik son 3 4 gündür elini arkasına götürüp aniden ağlıyor kendini kasıyor sürekli huysuz oluyor.bazen neseliyken aniden de ağladığı oluyor.poposunun üstünde kızarıklık vardı bezden kaşınıyor dur diye düşündüm ama oda geçti.neyden öyle yapiyir olabilir fikri olan varmi.cocuk Dr mi götürmem lazım başka bölüme mu dermokolog a faln mi gitsek?