Ben bir kere aldım dışarıdan süt hadi oğlum doğal yesin diye zaten normalde de karşıyım bakterisi mikrobu ama ön yargıyla yaklaşmadım sırf oğlum için süt kaynadı iyi güzel mayaladım bi şekilde de tuttu ben sabah bi yedim afedersiniz ama bildiğiniz ineğin kakası kokuyor yoğurt kedilere mama oldu. Bence en sağlıklı günlük sütler 1 şişe alıyorum minik kavanozlara 3 tane oluyor bitince hemen yine yapıyorum dışarıdan güvenmeyin aşılı bile sattıklarını biliyorum