Burcinmiray Merhabalar 8 günlük taze anneyim, göğüslerimin uçları çatladı ve yara, kullandığım kremin bi faydasını görmedim. Hangi krem iyi gelir acaba çünkü artık dayanamıyorum 😭😭
Btlmry Burcinmiray canım bende aynı durumdaydım emziremiyordum emzirince çok canım acıyordu çığlık atıyordum resmen lahana yaprağını kaynatıp geceden göğüsüme bıraktım sabaha kadar çok iyi geldi sonra bacoderm diye bi krem var hem onu hem hametan kremi karıştırıp göğüsüme sürdüm yarayı tamamen iyileştirdi sende bi dene inşallah iyi olur.💕🙏
Emir123ali Burcinmiray demekki herkeste aynı etki olmuyor demekki canım bana çok iyi geldi gelinimizde yeni doğum yaptı ona vericem inşallahh onada iyi gelir
Burcinmiray Btlmry ayy valla her söylenileni denicem dayanamıyorum çünkü bir an önce geçsin 😭 teşekkür ederim ❤
Zaaf Bebişiniz uzun ömürlü olsun gözünüz Aydın☺️Benim göğüs ucu yaralarıma o pahalı kremler göğüs kalkanları falan hiç fayda etmedi. Eski usül bir yöntemin çok faydasını gördüm. Annem soğanı ocağın üstünde hafif közledi hani pişirme gibi düşünün. Onları ılık ılık göğüslerime kapattık baya faydasını gördüm. Ama emzirmeden önce de iyice yıkadım ki bebek kokudan rahatsız olmasın diye. İnşallah siz de bir an önce iyileşir anneliğin keyfine bakarsınız.
Burcinmiray Zaaf amiiin hepimizin bebişinin uzunn ömrü olsun inşallah çok teşekkür ederim ❤ soğan kokusu kalmadı mı acaba göğsünüzde?
Nidabayar Burcinmiray bacoderm hametan mavi olanı karıştırıp surdum 3mzirmeden önce de guzlece yikadaim günde 3 defa bu şekilde sürüp yıkadım bana çok iyi gelmişti tam 5 ay göğüs yarası çektim herşeyi denedim boştu ağladım ve sagarak besliyordum 6 ayda emmeye başladı emmeye basladi diye göğüs açısından kanıyordu bu kremler hayat kurtardı
zeynepzeze Güle güle büyütün bebeğinizi 🍀 Bana mumsy natural çok iyi gelmişti. Hemde içeriği tertemiz
Rabiacelebi Hindistan cevizi yağı kanton yağı zeytinyağı bunları dene cnim bide karbonatlı suyla temizle lansinoh kremde vr oda iyi oluyor
Umayhilal Burcinmiray 4 ay boyunca kullanmadığım hiçbir şey kalmadı. Burda defalarca post açmışlığım var maalesef bende hiçbir şey işe yaramadı. Sana tavsiyem çok yeni emzirme serüvenin dikkat et bebek doğru emsin. Kahverengi kısmı tamamen alsın. Yoksa yaran iyileşmez. Eğer beceremezsen hemen emzirme danışmanlığı al.