Kızlar eşim pozitif çıktı bebeğimle bende de belirtiler başladı eşimin 6.günü sağlıkçılların verdiği sıtma ilacını(favira) kullanmak istemedi etraftan olumsuz şeyler duyduk kullananlar yazabilirmi ilacı içince toparlanırmı hemen , kullanmayanlar nasıl atlattı merak ediyorum