Annekizz çocukla olunca zor oluyor. Bizimde 9. Gün bugün. Sürekli ballı ıhlamur içtik , c vit,pastil,multivitamin kullandık. Bol su içtik,kemik kaynatıp suyuna çorbalar içtik. Tat koku bende de gitti. Çoook geçmiş olsun korkmayın sakin kalın. Geçiyor