Aslan Merhaba, benim de 4 aylık bi kızım var, bebeğim gazdan ne çekti bir ben bilirim, şimdi yeni doğum yapacak olan tüm annelere duamdır Rabbim sağlıklı, hayırlı ve gazsız bi bebek nasip etsin diye ☺️. Biz gaz damlasını kullandıktan sonra bi nebze de olsa faydasını şu şekilde görmüştüm. Bizim kullandığımız damla günde 3 defa kullanılacak şekildeydi. Önemli olan noktası her gün aynı saatte bebeğe vermek. Yani şöyle düşünün bugün gazı yok vermiyim gibi bi düşünme oluşmasın. Saatlere çok dikkat edip verilmeli. Bu bebeğin rahatlamasını sağlıyo. Anne olarak bende günde 1 yada 2 fincan rezene çayı tüketmiştim. En kısa sürede bebişinizin sancıları diner umuyorum 🙏