Ayten-1907 Kuzenimin çocuğuna 2 bucuk yaşında otizm kalıntıları var demiş doktor.. Daha önce de özel eğitim sınıfların da çalıştım.. Şimdide çocugumun üzerine aşırı düşüyorum ve istemeden korku ile büyütuyorum. Ne yapacağımı şaşırdım..
Misirekmegii Ayten-1907 ya bende ilk defa koktuğunu itiraf eden biri var sanıp girdim 😏 konu çok farklıymış Eğitimin en güzelini sen verirsin gönlünü ferah tut
Ayten-1907 Misirekmegii düzelttim yanlış yazmışım.. Tabi anne baba ya çok iş düşüyor ama bu biraz da kalıtlasal bir durum.. Çok üzülüyorum böyle olduğum için ama elimde degil. Kuzenim için de üzülüyorum 😒
Misirekmegii Ayten-1907 Allahtan ne gelirse guzel gelir herkezinnsinavi farklı kendini kıyaslayıp hayati kendine zindan etme derim.