Gamzeysfgl Arkadaşlar merhaba, oğlum 7 aylık ve ona çok severek fisher price egitici kopekcik aldık mavi yoktu bende pembesini aldım. Acikcasi ben renklerin cinsiyeti olmadığı taraftarıyım. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Alazcns Gamzeysfgl renklerin cinsiyeti olmaz canım. Ogluma amigurumi ördürdüğüm için erkek bebekle oynamaz diyenlere mutfak seti de alacağım dedim üstelik vileda seti bile var🙈😂 4 ay 22 günlük daha
Gamzeysfgl Alazcns kadın erkeğin, erkek de kadının yaptığı her şeyi yapabilmeli. Artık ayrımcı yetistirmemeliyiz çocuklarımızı zaten.
GmzSnn Gamzeysfgl oğluma örümcek alıcaktım görümcem bizde pembe war dedi olmaz erkeğe 😂 aman dedim kaç gün bincek sanki iyikide almamışım bi ay bile binmedi her gören aaa pembeee ama buuu diyodu beynimize işlemiş pembe kız mawi erkek diye çok saçmalık
Gamzeysfgl GmzSnn oğlumun emzigi de pembeydi benim aceleyle onu almışız o kadar emzigi var ama o onu seviyor ne yapayım şimdi o pembe diye vermeyeyim mi cocuga. 😂