busraseviinc Simgesen bende bu yüzden çok bez degistirdim bi tek molfix ız yapmadı bebeğimde birde bir numara büyük kullanıyorum mesela kilosuna göre 4 numara oluyor ama hem yaz ayındayız sıkmasın diye hemde rahat olsun iz yapmasın diye 5 numara kullanıyorum
Eymencvk Simgesen prima kullanıyorum 3 numara sleppy olsa 4 falan olur ama sleppy sıkıyor ya 3. Aydan beri 3 numara prima kullanıyprum günlük rahatlığı 4 numara aktif bebek 3 numara