Kızlar merhaba, 3 aylık bebeğime doğduğundan beri sleepy kullanıyoruz. 3 numara kilosuna göre normal ancak bacaklarında çok sıkma yapıyor. Kıpkırmızı oluyor.bizden başka bu sorunu yaşayan varmı. Sizler hangi bezleri kullanıyorsunuz. Tavsiyeleriniz nedir?