burjuvaanne 2 ay oldu emziriyorum , her iki memeyide eşit emziriyorum ama biri digerinden biraz daha buyuk oluyor bazen birinde daha fazla süt doluo ara ara degisiyor şuan normal birseymi bu yoksa ilerde geciomu ?
dikenlerinleydisi burjuvaanne gı benimkilerde öyle 😂 ama bebegim birini daha çok emdi diye oyle oldu ama suan düzelmiş durumda birazda olsa zaten meme arasinda illa fark oluyor
Ayseege6156 burjuvaanne merak etme hepsi geçici ilerde memelerin sünüyor yavrularımızın bize kalan hatırası oluyor artık 😅😅
Minik12 burjuvaanne yaşına girceek tek meme emdi hep biri büyük biri kücücük nasıl olucak bilmiyorum bende 🌸
Ayseege6156 Minisinannesiii daha yeni emziriyorsun canım bir iki aya o taş gibi olmalar geçiyor süt yok falan sanıyorsun hatta ama aslında var göğüsler kendini terbiye edermiş yok doymuyor filan diye düşünme yani 🙈 emzirmen bitince memeden kesinccede sünüp kalıyorlar 😅😅😅