Minnos06 Buglem_Bugra evet yanık gibi çok kötü şuan uyuyor ama ben aptal kafam akşam üzeri verdim ben elma yiyordum ona da bi çk verdim şimdi inleye inleye uyudu nasıl geceyi edeceğim bilmiyorum alerjiğiz biz çoklu çok zor geçiyor