Kızlar 2 gündür içinde süt yok diye sağ göğsümü emdirmedm bugün çok şişti ve ağrımaya başladı emzirdim ama Bayat süt müydü o.. İnternetten baktım süt bayatlamaz diyordu ama tadına baktığımda diğeri kadar tatlı gelmedi zehirlenir mi çocuğum napayim ben