Rolria yavaş yavaş bırakır. Benim oğlum da iki aylıkken gece kaka yapmayi bıraktı. Ama 3 aya kadar ara ara yaptı. Zor oluyordu yapınca uykusu açılıyordu.
Edit
Gece uyanıyor sandım. Gece uyanıp yapmiyorsa sıkıntı yok. Gece de gündüz de uyurken yapamaz zaten