bikerem Fitifiti benim kizim 1 yasindayken yuttu,13gun cikmadi beslenemedi kusma yuzunden,hastanede yatti,endoskopi yapildi cikmadi,kolonoskopi de cikmadi,operasyon olacagi gun lavman yapilinca cikti cok sukur bin şükür
Fitifiti bikerem Neler yaşamışsınız öyle 😕 13 gün iyi dayanmış kuzu. Kabızlık problemi mi vardı peki?
Alipoyrax Fitifiti 2,5 yasında arkadasımın oğlu geçen ay 10 kuruş yutmuştu midedeydi onuda beklettiler kakadan cıkacak diye o arada ateşi vs de olmuştu çocugun ama 4. Yada 5. Gün lavman yapmışlar kakasıyla çıkmış korkmayın içinizi ferah tutun çok geçmş olsun ♥️
Fitifiti Mom9870 Çok teşekküler. Aslında bir endişem de o . Neticede para yani mikrobik bir meteryal. Doktor şiddetli karın ağrısı ve kusma olursa hemen getirin dedi. Haricinde uyarmadı. Yorumlara da bakılırsa kimse bu açıdan bir sorun yaşamamış. Darısı bize inşallah.
bikerem Fitifiti para yatay bir sekilde mideden bagirsaga acilan kanali tikamis,bu yuzden kaka yapamadi gunlerce,dolayisiyla yediklerini sindiremeyip kusuyordu. Bir de 13 gun kalinca oksitlenme olur korkusuyla hergun serum verildi. Simdi 10 yasinda bu arada
Birprensesannesiii3850 Benim yeğenimde para yutmustu kakasindan cikar dediler bi kac gun icinde cikmisti 🙂
OzgeKaratas20 Fitifiti oluyor malesef ne kadar dikkat etsek te geçmiş olsun en yakın zamanda cıkar da yüreğiniz rahatlar inşallah 🙏 arkadasımın oğlu magnetlerden mıknatıs oluyor ya yuvarlak onu yutmuştu 2. Gün çıktı kakasından
AND-20 Fitifiti 1 tl yutmuştu yeni okula başladığımda arkadaşım ana okuluna gidiyoduk kakasını takip edin dediği için doktor bir hafta rapor vermişti. Sindirim sistemini hareketlendirecek şeyler yedirin demiş doktor da öğretmenimiz söylemişti hiç unutmuyorum. Yicek dışında hiç bir şey ağza katılmaz çocuklar diye .💩 beklemekten başka çare yok yani ilaki çıkar vücut sindiremicegi şeyi atar korkmayın😊