Zelele_zulala90 Benim bebeğimde 17aylık. Yasaklarda vs alıştırmadım ama ailece korona olduk ve ben kolumu kaldıramayacak kadar güçsüzdüm istemeye istemeye 4 5 gün eline verdim telefonu ve izledi. Sonra iyileşince hemen buna son verdim çünkü onun gelişimi için doğru bir şey değil bu. Benden açmamı istediğinde annecim açılmışyor sadece ses geliyor diyip telefonumdaki müzik uygulamasından sadece müzik açtım (izlediğinde beğendiği çocuk şarkılarını açtım görüntüsüz) telefonu eline aldığında baktıki görüntü yok aç aç dedi defalarca artık açılmıyor annecim böyle açılıyor dedim ve hadi kalk dans edelim dedim. Sonuç olarak 1haftadır evde olduğumuz süre boyunca hep dans ediyoruz😂 ay dede, ali babanın çiftliği, ceviz adam, dans et eğlen, 5küçük maymun bu şarkılar kızımın favori şarkıları oldu😍belki size de fikir olur diye uzun yazdım. Bu arada oyun oynamayı sevmemesi eğer siz ona katılmıyorsanız oynamak istemez. Eğer oynuyorsanızda aklınız gözünüz onda olup, onunla keyif alarak oyun oynamalısınız. Eğer elinizde oyuncak bir gözünüz telefonda ya da bitsede oyun kalksam gözüyle oynarsanız oyun oynamayı asla istemez.