Ya ben de makale okudum gürleştirmenin bilimsel yanı yok diye ama yazın köye gittim herkes niye kazıtmıyorsun gür çıksın dedi durdu kayınvalide hergün kesin de kesin diye tutturunca kazıtsak mı diye düşünüyorum ama kararsızım kıyamıyorum da üzülür diye korkuyorum