Benim kizimda da var doğduğundan beri sag gözünde bebekler bazen gözyaşı kanalı tıkalı doğuyorlarmış. Bizim de oyle temiz ellerinizle veya gazli bezle masaj yapin videolar var ve goz damlası kullanın biz kullandik 2 3 kere kullandim düzenli geciyor ama tekrarlıyor ama eskisi kadar kötü degil . Zamanla düzeliuormus goz doktoruna gidicez zaten rutin kontrol var 5. Ayda suan 4 ay 3 günlük