Selam güzel Anneler artık bende bir öğün olarak formül süte başlamak istiyorum bebeğimde
Kızım normalde emerken ortalama 40 dakika emiyor (her iki göğsümü veriyorum aşağı yukarı 20şer dakika)
Şimdi bir öğün için nekadar ml hazırlamalıyım
Bu arada her 3-4 saatte emziriyorum