Ayssss1 bende sma ya geçtim. Benim
ki çok büyük ama. Resmen kıvranıyor geceleri. Son zamanlarda nanovirus atlattı. Ona bağlamıştım ama sizin yazınızı okuyunca ben de bir tereddütte kaldım. Öncesinde ben hep hipp combiotic kullanmıştım. Son zamanlarda reddetti sma denedim içme sorunu yok ama kocaman bebeğin gazı sanki geri döndü. Ve ben gazdan 9ay çekmiş bir anneyim😭😩