Arkadaşlar ben 36 haftalık doğum yaptım ve 3 gün hastanede yattık sonra çıktık hastanede yatarken doktorlar mama takviyesi lne hayır dediler ve meme emmesi lazım dedi ama oğlum emmesi sarilga döner gibi oldu eve gelince süt sağma makinası kiralikdik sütümü sagip veriyorum artı mamada veriyorum ama dewamli uyuyor uyanmiyor yemek yemesi içinde uyandırmaya çalışıyorum ama maalesef uyanmiyor uyanınca da mama yada emzirdigimde 2 dakikada tamamen uykuya dalıyor sizde yaşayan varmı acaba ne yapabilirim