safakbakir Sehertatar poposunu yıkadım ben hep kuruladım iyice sudo krem sürdüm bizim de fena pişikti 2 güne öylece geçti
Ozgeruya Umutyekta evet çok guzel ben cok memnun kaldım kizim doğduğundan beri pisik cok oluyor alerjinizden dolayi bastan keşfetseydim kullanirdim