2-3 aylık olana kadar ne yapsan kesin çözüm yok maalesef. her emzirmeden sonra 5dk falan gaz çıkarmaya çalış, ayaklarına gaz masajı yap, dr önerdiği bi damla kullanabilirsin, ayaklarını karnına doğru itip biraz hareket ettirebilirsin bunlar bunlar biraz rahatlatabilir. sende nohut gibi gaz yapan şeyleri pek tüketme. zor bir süreç ama bi süre sonra bitiyor gaz sorunu