Mirayasellll 2 saatte bi 15 dk birini 15 dk diğerini emzirin diyolar .. Benim bebeğim 1.5 aylık 2 saatte bi 7.8 dakika emip uyuyor .. Uyandırmak mumkun değil .. Gerçekten 15 dk biri 15 dk diğerini emen bebek var mı?? 2 veya 3 saatte bi ??
Saresi Mirayasellll bebeğim 5,5 aylık bir kere bile toplamda yarım saat emziğini bilmem. Bence bu bebeğin gücüyle alakalı. Kızım 3 aylıkken iki göğsümü toplamda maksimum 10 dk emerdi. Doktor kasları kuvvetli güzel çekiyordur o süt ona yetiyordur demişti.
Cigdemce Mirayasellll 2 ay 4 günlügüz. Gece ne zaman uyanırsa o zaman veriyorum tek meme 10 dk emiyor yetiyor. Gündüz uyanıksa saatte bi yiyo yine tek meme 10 dk falan. Sonra ki emmede diğer meme yi veriyorum. Yani her seferinde bi biri bi biri yapmıyorum biri ile doyuyor.
Mirayasellll OncedenGurme neden doktorlar böyle diyo o zaman anlamıyorum .. madem bu şekilde yetiyo psikolojk olarak çok yoruyorlar doktorlar gerçekten .
OncedenGurme Mirayasellll bebekten bebeğe değişiyor durum. Bana da söylediler ama bebeğimin emme refleksi çok güçlüydü. Hiç ara vermeden 7 dk boyunca sürekli çekerdi