Kızlar bebeğim doğduğunda simsiyahtı saçları şuan yavaş yavaş açılıyor 4. Ay bitti kapalı alanda hala siyah gibi duruyor ama aydınlıkta kahve gibi güneşte kızıl parlıyor sizce ne renk olur saçları 😀 ben sarışınım eşim de siyah saçlı görümcem falanda hep siyah onlarda sarı yok bi ben sarıyım 😀 merak ediyorum kızıla çalan saç rengi tam ne renge döner acaba ama dediğim gibi güneşte parlıyor kızıl kızıl