Kızlar bana lütfen yardım edin bebeğim 8,5 aylık daha tadımları bile bitiremedik. Hiçbir şey yemiyor yutmuyor resmen. Evde peynir yaptım yemiyor . Bebe bisküvisi yaptım yemiyor . Satın aldım yemiyor . Meyve emziğine meyve koyuyorum tutmuyor bile . Başından beri böyle hiçbir zaman yemedi . Bezelye tadımı yaptım tükürüyor . Pirinç unlu muhallebi verme taraftarı değildim onu bile denedim, onu dahi yemedi . Sadece emmek istiyor neden böyle 😔😔😔 yoğurttan başka hiçbir şey yemiyor daha çorbalara bile geçemedik . Kafayı yemek üzereyim