Umay3840 Lütfen sakin olun, bu durumun azalarak normale döneceğini düşünün. Benim bebeğim de 3 aylık olmak üzere. İlk günden beri sürekli emmek istiyor özellikle atak haftalarında memeden ayrılmak istemiyordu. Çok zorlandığım zamanlarda ya hiç emmeseydi diyerek kendimi telkin ediyorum. Olumsuza odaklanmak bebeklerimize de iyi gelmez. Güzel düşünelim güzel olsun, sevgiler.