aziz_sevara Huzurum bende de oldu öyle sonra geçti doktora gidemedim hala. Benim adetim olmuyor 8ay olacak doğuma.
Tgbkzn Huzurum gebelik açısından sormuş olabilir gebelik olabilir mi diye yerleşme kanaması da o tarz oluyor ya o sebepten
Mom987 Huzurum Haptan dolayı ara kanama yapmis olabilir. O yüzden sordum. Bir de gebelik ihtimali de olabilir.
Huzurum Tgbkzn umarım öyle bişey değildir cok dikkat ediyoruz. 2 cocuğumda da olmadı hiç gebeliktr kanamam ama
Huzurum Mom987 yaa bende bi kaç postta gördüm yerleşme kanaması diye umarım yoktur öyle bişey. hapı 5ay olacak kullanıyorum olur mu ki haptan dolayı
Tgbkzn Huzurum ara kanamalar koruyucu iğne hap tarzı şeylerde oluyor 7 gün daha bekleyin eğer adet olmaz iseniz doktora gözükebilir siniz onlar adet sökücü falan veriyorlar eğer gebelik yok ise
HypnoticPoison Huzurum hAplarını 3 gün kullanmayıp 3.gün alırsan olabilir birden bire 3 tane 2 tane kullanırsan
Huzurum Tgbkzn ilacı 5 aydır düzenli kullanıyorum daha önce hiç olmadı böyle bişey suan olması normal mi
Huzurum Tgbkzn inşaallah öyledir amin. hap ve prezervatif birliktr kullanıyorız yıne de stres yasıyorum ömrümde ilk kez oluyo böyle bi lekelenme
Tgbkzn Huzurum adet dönemin yaklaşıyor onun belirtiside olabilir çift korunma sağlıyosunuz gebelik olacağını sanmıyorum gene Allah bilir tabiki korkma endişe etme erken gebelik testi yapabilirsin şüphen varsa yada kan testi
Huzurum Tgbkzn malesef test yapamıyorum evimde değilim eşimin memleketindeyiz umarım dediğin gibidir ve tez zamanda olurum adet