Soe Merhaba, 53 günlük bebeğim için sling ya da anakucağı önerir misiniz? Bebeğimle dolaşmak istiyorum ama puset çok ağır bebek arabası da aç kapa taşı zor geliyor.
Eymencvk Soe solomombaby 3 aydan itibaren başlanıypr şuan sling kullanmanız daha mantıklı ama kangururlarda artık yenidoğan aparatıda var o şekildede bakabilirsiniz
Zlm Soe yenidoğandan itibaren kullanıyodu ben kullandım doktorada sordum sorun yok dedi ama sende tut belini destekle dedi Silingte neko manrkaydi trendyoldan aldim
rua_da_senhora_das_verdades Soe alışınca çok kolay 🙂 bebeğinizin gaz problemi varsa çok kolay çıkarıyor sling içinde ve çok güzel uyuyor. Seste bile 😍
Soe rua_da_senhora_das_verdades trendyolda bir neko sling nir de neko esnek sling var acaba farklı mı eğer farklıysa sizdeki hangisi?
esrauner Biz yakın zamanda e bebekten nuna aldık. Benim hanfendi arabasında yıktı ortalığı. 9 kilo civarında bel fıtığım var ona rağmen çok rahat taşıyorum bugün 2 2 buçuk saat hep üzerimdeydi çok rahat gezdik. Çok ergonomik beli çok iyi sarıyo. Yenidoğandan itibaren kullanılıyo mu tam bilmiyorum ama. Biz 11 aylığız yeni başladık
Anesa34 Soe baby boroosh ilk doğduğundan itibaren kullanıyorum yenidoğanlar içinde uygun, ağır değil 7 aydır hiç sorun yaşamadım kesinlikle tavsiye ederim her pozisyonda ( önde, yanda , sırtta) taşımaya uygun
rua_da_senhora_das_verdades Soe neko wrap sling. Haki renk almıştım ben. Benimki de esnek fakat ekstra belirtilmemişti:)