Kuzular merhaba, bazı arkadaşlardan duyuyorum gece uyandırıp emziriyorlarmış. Benim bebeğim 2 buçuk aylık, gece uyandırıp beslemiyorum. Kendi uyanırsa emziriyorum. 10 buçuk gibi uyuyor 6 gibi uyanıyor. Hemen de emziriyorum. Acaba ben yanlış mı yapıyorum? Acıkan bebek uyumaya devam eder mi ?