11 aylık bi oğlum var. Kendi kendine oynamaya yeni başladı sayılır. İlk doğduğundan beri ben de oyunlarına eşlik etmeye çalışıyorum daha doğrusu zorunlu hissediyorum kendimi sanki ben eline aldıkları yaptıkları hakkında bişeyler söylemezsem onu yalnız bırakıyormuşum gibi kötü hissediyorum kendimi. Aynı ay anneleri siz nasıl vakit geçiriyorsunuz? Bütün gün onunla oyunlar mı oynamak gerekli, acaba ben mi fazla evham yapıyorum?