Kizim 18 aylık 2 Ağustos da ateşi çıktı 3 gün sürdü viral dediler sonra ishal oldu kusma öksürük 3-4 gün ateş olmadi sonra yine ateş oldu başka doktora götürdüm antibiyotik verdi 4 gündür kullanıyorum 2 gündür ateş yoktu şimdi yine ateş var 2 Ağustosdan bu yana 3 4 günde bi ateş oluyor 2-3 gün başına gelen oldu mu