Merhaba dün oğluma iyi geceler maması tarzında bir şey yapmıştım İşte içinde ceviz ruşeym pirinç unu bisküvi pekmez üzüm var yiyemedi hepsini ben de belki veririm diye dolaba koydum dün gece hala dolapta acaba biraz suyla tekrar ısıtsam versem oluyor mu ? Bir şey olur mu ? Daha önce hiç yapmadım hep dökerdim kalanı o yüzden bilmiyorum