Peditus pek önerilmiyor 1 yaş öncesi şaşırdım açıkcası . Bizde 4 bucuk aylıkken öksürük oldu emzirdim bol bol zeytiyağı ısıtıp verdim bir çay kaşığı. ılık su verdim her emzirme sonrası bu kadar doktorda zaten baska bişey önermedi geçti sonra burnu açık kalsın özellikle dedi sürekli yıkadım burnunu