Anne3444 3 aylık ve 3 aylıktan büyük bebek anneleri gaz sancıları bittimi daha 2 aylık olduk biz doktor 3 aydan snra düzelir dedi merak ettm
alisileedis Anne3444 Gaz sancıları bitti çok şükür ama hala gazını çıkarmak için 40 şekle giriyorum 🙄
Hamuceraa Anne3444 2. Ay aşısından sonra çok şükür azaldı. Gaz damlalarını bıraktık ama hala sancımız var. Eskisi kadar yoğun değil.