Gkce0720ysf benm ikiZlerim var ilk aptamilin prematüre mamasını kullandık mecburen erken doğdukları için aşırı gaz yaptı bi ay kullndık bıraktık şuan 4 aylığız 3 aydr hipp kullanıyoruz hiç gaz sorunumuz olmadı kilo alımlarıda iyi ve kabızlık falan hiç yaşamadık ben cok memnunum. Memnun olmadığım tek konu fiyatı ama napalm onlar sağlıklı olsunda oda önemli değil artkk