elfozyil Tosbik3056 kendi doktorumuz d vitamini 1 yaşından sonra gerek yok dedi . Bazı doktorlarda 2 yaş diyor
Seyma-2436 Tosbik3056 Bazı doktorlar 1 yaş bazıları 2 yaş diyor. Ama güneş almayan bir şehirde yaşıyorsanız genelde evde/kapalı ortamda zaman geçiriyorsa ara ara test verip kontrol edilmeli 1 yaş sonrasında.
Zera Tosbik3056 2 yasina kadar kullandi oglum 2 yasindan sonra multivitamine gecis yapti, doktor onerisi ile.
gocebebirbayan elfozyil bizim doktorumuz da 1 yaşına kadar kullanacaksınız demişti. Şuan 6 aylığız tabi 😊
Ztoros Bal_yanak değerlerine bakıp mi bıraktıracakmış keşke sorsaydınız. Yaşadığımız coğrafyada desteksiz d vitamini yükselmiyor maalesef. Bağışıklık için önemli bir vitamin olduğu için oğlumun doktoru devam demişti 3 ay ara verip
Bal_yanak Ztoros bir ay sonra tekrar gidicez bir yaş aşısı için tahlil felan yapıyorlar mı değerlerine bakıyorlar mı acaba biliyor musunuz
Ztoros Bal_yanak aşı yaptırmadığım için bilemiyorum ama siz talep edebilirsiniz zaten en az yılda bur bakılması gerekiyor
limonlukarpuzzz Tosbik3056 d vitamini 1 yaşina kadar kullanilir 1 yaşindan sonra dönemsel kullanim olur.. Mesela mayis ayinda kestik Eylül ayinda geri başlayacağiz..